صليت عليه ( البوم طيب قوي ) - مصطفى عاطف | شبكة سما العالمية

صليت عليه


تشغيل
شارك العمل
عدد الزيارات
785
785

صليت عليه

صليت عليه حسيت بإيه دلوقتى أحسن ولا إيه ولا إيه
صليت عليه حسيت بإيه دلوقتى أحسن ولا إيه ولا إيه

أوقات تكون مخنوق سعات خلقق يديق وتحس أنك وقتها فى شدة وضيق
وتلاقى ناس حوليك وأحيانا صديق بيقولك أهدى بس وصلى على النبى
وتلاقى روحك تصفى مبتعرفش ليـه
اول مبتصلى وبتسلم عليه حتى الى كان تعبك سعتها تقوم نسيه
مهى ديه بركة صلاتك على النبى

صليت عليه حسيت بإيه دلوقتى أحسن ولا إيه ولا إيه
صليت عليه حسيت بإيه دلوقتى أحسن ولا إيه ولا إيه

ديه سيرته بس لوحدها أحساس جميل بركة تحل لوحدها ملهاش مثيل
حتى النبى قال الميصليش بخيل مين فينا نفسه يكون بخيل ويا النبى
سيرته الملايكة تحبها تحضر أوام تسمع قلوب مطمنة بتقول كلام
حتى المثل بيقول لكل كلام مقام
ومفيش مقام فى الدنيا أعلى من النبى

صليت عليه حسيت بإيه دلوقتى أحسن ولا إيه ولا إيه
صليت عليه حسيت بإيه دلوقتى أحسن ولا إيه ولا إيه

تعليقك محل اهتمامنا ..

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*
*